Werkwijze

Wat is een professional organizer?

Dit is 'iemand die mensen begeleidt bij het scheppen van rust, structuur en ruimte. Een professional organizer adviseert bij het op orde brengen van bijvoorbeeld de woning, de administratie of de werkplek.' Aldus Wikipedia. Een professional organizer wordt ook wel een opruimcoach of een personal organizer genoemd.

Bekijk ook eens dit filmpje van de NBPO waarin het vak van Professional Organizer wordt uitgelegd. 


Voor wie is Happy Huis?

Ik help mensen in een brede leeftijdsgroep. Van gezinnen met (kleine) kinderen tot senioren die kleiner gaan wonen. Eigenlijk iedereen die wel een duwtje in de rug kan gebruiken en op zoek is naar meer woongeluk. Dit doe ik in een straal van zo'n 30 km om Den Haag heen. Woon je verder weg? Geen probleem, dan breng ik alleen wel de reistijd in rekening. Neem gerust even contact op, dan kijken we wat er mogelijk is.


PGB

Heb je een Persoonsgebonden Budget (PGB) vanuit de Gemeente Den Haag, dan help ik je graag verder. Ik heb de benodigde informatie bij de gemeente aangeleverd en voldoe aan de door hen gestelde kwaliteitseisen. Als je op deze link klikt, dan vind je me terug op de pagina 'Goedgekeurde zorgaanbieders PGB' en dan onder het kopje 'Begeleiding' en dan 'Alle zorgaanbieders').

De kosten voor mijn hulp als opruimcoach kunnen daarom vanuit jouw PGB worden vergoed. Wel zo fijn om zelf degene uit te kiezen die jou komt helpen in huis. Heb je vragen? Neem gerust contact met me op. 

hulp met opruimen in huis
rommelige kledingkast

Herken je jezelf hierin?


Schaam je vooral niet! 

Ik ben die stok achter de deur en help je graag. Je kunt mij als opruimcoach inhuren. 

Aanpak in 3 simpele stappen


Indien gewenst kunnen we ook gelijk na het intakegesprek van start gaan met opruimen.


een opgeruimd huis geeft overzicht
maartje van den brul den haag

En niet geheel onbelangrijk

Mijn doel is om zo veel mogelijk mensen blij te maken met een opgeruimd huis. Dit zorgt voor rust in je hoofd en plezier in het leven. We beginnen met opruimen en gaan daarna de overgebleven spullen organiseren. Tot slot is het belangrijk om het bij te houden. En daarbij: