Werkwijze
Wat is een professional organizer?
Dit is 'iemand die mensen begeleidt bij het scheppen van rust, structuur en ruimte. Een professional organizer adviseert bij het op orde brengen van bijvoorbeeld de woning, de administratie of de werkplek.' Aldus Wikipedia. Een professional organizer wordt ook wel een opruimcoach of een personal organizer genoemd.
Bekijk ook eens dit filmpje van de NBPO waarin het vak van Professional Organizer wordt uitgelegd.
Voor wie is Happy Huis?
Ik help mensen in een brede leeftijdsgroep. Van gezinnen met (kleine) kinderen tot senioren die kleiner gaan wonen. Eigenlijk iedereen die wel een duwtje in de rug kan gebruiken en op zoek is naar meer woongeluk. Dit doe ik in een straal van zo'n 30 km om Den Haag heen. Woon je verder weg? Geen probleem, dan breng ik alleen wel de reistijd in rekening. Neem gerust even contact op, dan kijken we wat er mogelijk is.
PGB
Heb je een Persoonsgebonden Budget (PGB) vanuit de Gemeente Den Haag, dan help ik je graag verder. Ik heb de benodigde informatie bij de gemeente aangeleverd en voldoe aan de door hen gestelde kwaliteitseisen. Als je op deze link klikt, dan vind je me terug op de pagina 'Goedgekeurde zorgaanbieders PGB' en dan onder het kopje 'Begeleiding' en dan 'Alle zorgaanbieders').
De kosten voor mijn hulp als opruimcoach kunnen daarom vanuit jouw PGB worden vergoed. Wel zo fijn om zelf degene uit te kiezen die jou komt helpen in huis. Heb je vragen? Neem gerust contact met me op.
Herken je jezelf hierin?
Zie je het niet zitten om alleen aan die grote klus te beginnen?
Komt het er maar niet van?
Zou je wel graag een opgeruimd huis hebben, maar lukt het je gewoon niet?
Of weet je niet waar je moet beginnen?
Lukt het je niet om keuzes te maken?
Ben je wél heel creatief, maar gewoon wat minder georganiseerd en kun je hier wel wat hulp bij gebruiken?
Ga je binnenkort verhuizen en wil je niet alles meenemen?
Heb je een verhuiscoach nodig die het overzicht bewaakt en structuur aanbrengt bij je aankomende verhuizing?
Of heb je geen tijd en wil je het opruimen uitbesteden en door mij laten doen? Geen zorgen, ik gooi niets weg zonder jouw toestemming.
Kortom; wil jij ontspullen en heb je hierbij een helpende hand nodig?
Schaam je vooral niet!
Ik ben die stok achter de deur en help je graag. Je kunt mij als opruimcoach inhuren.
Aanpak in 3 simpele stappen
Bel, mail of app me. (Misschien wel de moeilijkste stap., dat besef ik mij)
We plannen een gratis intakegesprek van maximaal een uur bij jou thuis in. Dit is een eerste kennismaking. Ik kan gelijk je huis bekijken en van jou horen waar je behoefte ligt. Geen zorgen, je hoeft niet eerst op te ruimen!
Je bent hopelijk enthousiast geworden (of niet) en dan we plannen de eerste opruimsessie in.
Indien gewenst kunnen we ook gelijk na het intakegesprek van start gaan met opruimen.
En niet geheel onbelangrijk
Mijn doel is om zo veel mogelijk mensen blij te maken met een opgeruimd huis. Dit zorgt voor rust in je hoofd en plezier in het leven. We beginnen met opruimen en gaan daarna de overgebleven spullen organiseren. Tot slot is het belangrijk om het bij te houden. En daarbij:
Jij bepaalt het tempo en we doen het samen.
Jij bepaalt wat er weg gaat en wat blijft. Ik help je bij het maken van keuzes.
Persoonlijke aanpak en praktische insteek.
Hulp bij knopen doorhakken.
Voor een kleine investering van een paar uur ben je vaak al enorm geholpen.
We kunnen verschillende ruimtes aanpakken. Van de garage tot de keukenkastjes en van je thuiswerkplek tot de kinderkamer. Geen klus is mij te gek.
Blijkt dat we meer tijd nodig hebben dan vooraf ingeschat? Of heb je de smaak te pakken wil je nog extra ruimtes in huis aanpakken? Geen probleem, dan plannen we een vervolgafspraak in.
Ik kan ook een vaste dag in de week bij je langskomen.
Ik zorg dat we er samen niet alleen een productieve, maar ook een gezellige tijd van maken!